Monday, May 6, 2013

La Tahzan Jentera MTD Manjoi


Buat jentera Dun Manjoi, bersabar teman2. Bak kata TGHA kita tidak kalah,cuma belum menang.Jgn putus asa shbt2 untuk menyantuni anak2 muda utk menyokong PR. realitinya kesemua saluran anak2 muda di Dun Manjoi menyebelahi PR kecuali beberapa tmpt di gugusan manjoi. Nantikan 5 tahun akan dtg,ketika saluran 1 dan 2 bakal pupus,digantikan dgn generasi baru,Dun Manjoi akan beralih kpd PR. Allah ingin menguji kesabaran kita dlm ujian ini. Semoga shbt2 tabah dan thabat dlm perjuangan..

Faktanya, more than half of population di Malaysia menyokong PR. Kita berjaya mengurangkan penguasaan kerusi Parlimen BN pada PRU kali ni. dari 140 kepada 133 kerusi. Satu prestasi kejayaan buat Pakatan Rakyat.

Kalau orang kafir (berdoa) pun, Allah janji akan makbulkan doanya kerana dizalimi, inikan pula orang Islam dan berjuang Islam di Kelantan. Bila kita ikut Nabi Muhammad SAW, jadikan doa sebagai senjata mukmin, maka ada orang yang marah.”Baginya, berdoa sama ada memohon sesuatu hajat atau menolak sesuatu kezaliman merupakan sesuatu yang digalakkan oleh Rasulullah SAW--Tok Guru Datuk Nik Abdul Aziz bin Nik Mat

Teruskan berdoa sahabat2,jangan putus asa. Mantapkan gerak kerja sehingga menjelang PRU 14. Hancur Umno!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails